Skip to main content

Презервативи вместо тоалетна хартия

Германците трупат само тоалетна хартия и юфка?

Не е вярно, казваме ние от Mister Size, презервативите също отбелязват увеличение на продажбите с почти 40%.

Първоначално това беше само малка бележка, а след това се превърна в шега, която се разпространи в интернет: Французите - така се казваше - трупат презервативи по време на пандемията "Корона", докато германците трупат тоалетна хартия. Ние от Mister Size не можем да разберем защо цяла Европа се смееше на дупките между Алпите и Северно море. Нашите цифри, особено от партньорския ни магазин Vinico.com, казват нещо съвсем различно и са подходящи за възстановяване на националната гордост на германците: Тъй като те са насърчавани да работят в домашния офис и да си стоят вкъщи, продажбите на презервативи постоянно нарастват. След две седмици на домашна изолация поръчките ни се увеличиха с около 40%. Убедени сме: "Когато става дума за желанието ни за секс, ние, германците, сме по-добри от репутацията си."

Дори в кризата германците имат желание за секс

Не можем да се оплачем от липса на интерес към нашите продукти дори в "нормални" времена. Германците имат точно толкова сексуално желание, колкото и другите националности.

Нашият основател Ян Винценц Краузе знае за какво говори, той се опира на десетилетия опит. След като през 1994 г. по време на предизборната кампания на Рудолф Шарпинг Ян Винценц Краузе, тогава 17-годишен, раздава презервативи, които след тест му се струват натрапчиви, той се пита защо всъщност презервативите пасват толкова зле и по този начин развалят удоволствието на ползващия ги. Затова първо стажува при производителя на известните в цяла Германия презервативи Billy Boy, а след това заедно с брат си програмира първия в света онлайн съветник за презервативи. "Исках да споделя знанията, които съм придобил в тази област. Мъжете, които търсят презервативи по поръчка, са развълнувани. Така ни хрумна следващата идея". От детската си стая в Бон той открива онлайн магазин за презервативи и впряга цялото си семейство в постоянно разрастващия се бизнес с контрацептиви.

В търсене на перфектния презерватив

Днес, четвърт век по-късно, детската градина се е превърнала в средна по големина компания от групата компании Vinergy. Все още се интересуваме от перфектния презерватив, който да пасва. И затова се чувствате изключително добре и е забавно да го носите. С Mister Size постигнахме целта си. Току-що поръчахме отново няколко милиона презерватива от нашия производител в Малайзия. Само през втората седмица от забраната за контакт с Corona - с повече време за съвместен живот у дома - нашият партньорски магазин Vinico.com изпрати няколко хиляди пратки до частни клиенти, без да броим пратките до търговците на дребно в цяла Европа, които продават презервативите в своите онлайн магазини. Във времената на Корона дори наехме още служители, за да се справим с постоянно нарастващото търсене. "Разбира се, защитата на служителите ни е близка до сърцето ни, затова сме предприели подходящи мерки, за да ги предпазим от заразяване с вируса."

А какво правят германците с презервативите, които поръчват онлайн? Със сигурност ги използват по-бързо и с по-голямо удоволствие, отколкото запасите от тоалетна хартия.

Mister Size
Повече статии

Правилно поставяне на презерватив - как да го правим, без да е досадно

Прочетете сега

Приятелство+, смесване, отворена връзка и полигамия - какво е това за съвременните модели на връзка?

Прочетете сега

Без значение колко голям или малък е пенисът ми - обичам го

Прочетете сега